Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden för våra produkter är normalt 1-5 arbetsdagar från beställningsdatum till dess att du mottar din leverans. Vi strävar efter att skicka ut dina produkter senast dagen efter att beställningen har gjorts. Vänligen observera att det vid hög belastning hos fraktbolaget kan uppstå fördröjningar på 1-2 dagar. (Tillverkas i Sverige)

För mobiltillbehör kan leveranstiden vanligtvis vara mellan 4-8 arbetsdagar. (Tillverkas i EU)

Om du inte har mottagit din order inom den förväntade leveranstiden, vänligen kontrollera att du har angett korrekt information vid beställningen. Om du har gjort det och ändå inte mottagit din order, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 30 arbetsdagar efter beställningsdatum så hjälper vi dig.

Vad kostar frakten?

Om din beställning är lägre än 499 kr tillkommer en fraktkostnad på 70 kr. Men om du handlar för 499 kr eller mer så bjuder vi på frakten.

Hur kan jag spåra mitt paket?

Vi kommer att hantera din beställning och göra allt för att packa och skicka den så snabbt som möjligt. Så snart fraktbolaget hämtar upp ditt paket, aktiverar vi din sändningsinformation och skickar en bekräftelsemejl med spårningslänk. Om du inte har mottagit spårningslänken, vänligen kontakta oss genom vårt kontaktformulär så hjälper vi dig.

Varför är min spårningslänk inte aktiv?

Efter att din beställning har skickats från vårt lager kommer du att få en sändningsbekräftelse som innehåller din spårningslänk. Vänligen notera att det kan ta upp till 48 timmar efter att du fått sändningsbekräftelsen innan spårningslänken är aktiv.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Om varor returneras till oss på grund av att paketet inte hämtats ut debiterar vi en avgift på 140 kr. Avgiften täcker kostnaden för dubbla frakter, samt plockning och uppackning av varorna.

Retur

Kan jag returnera min order?

Javisst, vi har 14-dagars returpolicy för varor, För att utöva din ångerrätt ska du kontakta oss via kontaktformulär/e-post inom 14 dagar från mottagandet av varan och meddela att du önskar returnera den. Återbetalning sker inom 14 dagar från det att vi mottagit och godkänt varan i retur. Vid reklamation, kontakta oss via kontaktformulär/e-post så hjälper vi dig med att åtgärda problemet.

Observera dock att personligt anpassade produkter inte kan returneras, återbetalas eller bytas om du har beställt fel produkt, angett fel namn, text, info eller bild. Om vi däremot har gjort ett misstag eller skickat fel vara, kommer vi självklart att skicka en ny korrekt vara till dig utan extra kostnad.

Hur gör jag en retur?

Paketet måste förpackas på exakt samma sätt som det var när du fick det från oss för att undvika skador under returtransporten. Använd skyddspapper för att säkerställa att produkterna inte skadas. När du har förpackat produkterna i papper, använd tejp. Vänligen använd kontaktformuläret för att kontakta oss och registrera din retur. Du kommer att få ett e-postmeddelande med instruktioner och adressuppgifter så snart returen är registrerad.

Kan jag byta produkter?

Om du vill byta ut dina produkter mot något annat, kommer det att hanteras som en vanlig retur. De varor som returneras måste vara i oanvänd och ursprungligt skick, samt återlämnas i hel originalförpackning. Så snart vi har mottagit produkterna kommer vi att återbetala dig. Därefter kan du göra en ny beställning på vår webbutik.

Kostar det att returnera varor?

Vi tar ut en avgift på 70 SEK för returer, vilket kommer att dras av från din återbetalning och inte debiteras av postombudet. Retur processen kan ta upp till 14 dagar från det att du skickar tillbaka produkterna till oss. När vi har mottagit och behandlat returen, kommer vi att registrera återbetalningen och skicka en bekräftelse via e-post till dig. Spara kvittot från din retur som bevis tills du har fått returbekräftelsemailet.